Thursday, November 4, 2010

I am New!! :)


Today : 051110...
memandangkan ramai yang menulis blog aku pon terasa teringin nak menulis..
aku x la pandai sangat dalam nak menulis ayat ney..tapi boley la sikit2...
nak bercerita apa ya... erm.. xda idea la pulak.. :P

erm..xpa la..cita pasal kenapa boley terbuat blog ney...

1stly aku tgk blog member aku si teha ashieko tue..mcm menarik je..ada saja dia nak tulis & cerita.. tapi masa tue aku x teringin lagi.. saja suka usha2 ja...

tapi malam ney 5hbnov.. aku terbaca blog sowg lagi pulak..bukan mmber aku actually, but dia ada la dlm fren list fb aku.. baca punya baca...terpikat dan terjatuh hati nak buat... pastu apa lagi.. cepat2 search kat google..
then dapat la website ney....

mula2 buka terpinga2 jugak la annn...tapi try2 boley pown... ish amat bersyukur... :P
tu la yang boley start menulis ney.... hehehehe... :)


No comments:

Post a Comment