Monday, November 29, 2010

New News... :)

Lama gila tak tulis kat sini.. Tak pe la , nak start tulis balik.. hehehe...
Last Friday aku p hospital.. mcm besa la mOnthly checkup.. Punya syok dok sembang ngn pakcik yang dok amik blood pressure tue ada la sowg kakak ney.. Aku dh lama tgk dia.. tapi nak tegoq xbrani.. sebab gaya dia xnampak pown mcam sakit.. sropa la aku pown.. huhu..

Lepas dia kuaq dari bilik doktor dia dengan bangganya bg tau yg dlm Urine dia 0 protein.. aku amat terkezut.. sebab aku xpernah kurang.. constant dengan 30mg.. penat kan dgq.. awat la dia xmau berkurang.. sedey betoii... Hmm dh dgq mcm tue.. aku mula la sembang dengan dia.. konon nak amik petua la.. tapi tu la..sakit kita ney xsama.. so cara treatment nak cure pown xsama.. aku agak kecewa la.. dia mkn ubt sampingan sama dengan ubat yang aku makan.. tapi aku still tahap yg sama but dia lak dh cure 100%.. hmm...

Aku dh mula rasa malas nak sembang sebab kecewa.. pastu kak ney baikk sangat.. Mayb dia nampak aku sedey la kowt kan.. Hmm dia tggu aku smpai aku hbs jmpa doktor.. Lepas tue kami sembang lagii... Dia nasihat aku setiap yang terjadi ada hikmahnya.. pastu dia cadang kan aku minum air zam2... aku terharu gila.. kak ney mmg baik yang amat.. dia sanggup bawak aku p bandar perda semata2 nak belikan air zam2 utk aku... Tima kasih sgt la kak.. saya tersangat terharu...

Adeh! panjang dah tulis.. lupa lak nak hbq pasai result hospital.. erm.. aku rasa result aku kurang memuaskan..kalo tidak kenapa perlu makan PERINDOPRIL balikk.. hmm xpa la.. sabaq je la.. 2 mggu ja.. harap2 pasney stabil balik....

amin!

No comments:

Post a Comment